Brama Garażowa Segmentowa

fot. Mirola

Brama Garażowa Segmentowa

Ciepła konstrukcja panelowa

Brama segmentowa garażowa to solidne i nowoczesne rozwiązanie, które zabezpieczy garaż i to, co się w nim znajduje. Bazowym elementem bramy segmentowej garażowej jest sekcja składająca się z panela o grubości 40 mm pokrytego obustronnie blachą ocynkowaną ogniowo i powlekaną poliestrem.

Panel bramowy wypełniony jest bezfreonową pianką poliuretanową.

Za szczelność w bramie odpowiadają uszczelki, które znajdują się pomiędzy sekcjami oraz po obwodzie bramy. Rozwiązanie to pozwala na ograniczenie utraty ciepła, ale także chroni przed dostaniem się zanieczyszczeń do środka garażu.

Wyposażenie bramy segmentowej obejmuje konstrukcję prowadnic pancerza oraz układ sprężyn skrętnych wyrównoważających, których żywotność to około 10 tysięcy cykli.

Dodatkowym elementem, w który brama garażowa jest wyposażona to zabezpieczenie przed zerwaniem sprężyn, mająca na celu ochronę użytkownika.

Budowa panela bramowego

Standardowy panel bramowy składa się z sekcji o grubości 40 mm oraz wysokości 500 mm, 555 mm lub 610 mm.

Głownie zbudowane są z ocynkowanej ogniowo i powlekanej poliestrem blachy stalowej, która wypełniona jest poliuretanową pianką o wysokich właściwościach termoizolacyjnych.

Dzięki przemyślanej konstrukcji sekcji bramowej użytkownik jest chroniony przed przycięciem palców.

Zaczynając od strefy zewnętrznej panel bramowy posiada warstwy takie jak:

1. Warstwa lakieru

2. Farba podkładowa

3. Powłoka cynku / aluminium

4. Blacha stalowa

5. Powłoka cynku / aluminium

6. Podkład gruntujący

7. Pianka poliuretanowa

fot. Mirola

Dostępna kolorystyka

Do wyboru trzy warianty przetłoczenia panela bramowego.

GRUPA 1

Biały RAL 9016
Przetłoczenie: wąskie
Antracyt RAL 7016
Przetłoczenie: wąskie
Brąz RAL 8014
Przetłoczenie: wąskie
Srebrny RAL 9006
Przetłoczenie: wąskie
Srebrny RAL 9007
Przetłoczenie: wąskie
Biały RAL 9016
Przetłoczenie: pojedyncze
Antracyt RAL 7016 lakierowany
Przetłoczenie: pojedyncze
Biały RAL 9016
Przetłoczenie: wąskie
Antracyt RAL 7016 lakierowany
Przetłoczenie: brak
Szary 7035P lakierowany
Przetłoczenie: brak

GRUPA 2

Antracyt RAL 7016 matowy
Przetłoczenie: pojedyncze
Antracyt RAL 7016 matowy
Przetłoczenie: brak

GRUPA 3

Złoty dąb
Przetłoczenie: wąskie
Orzech
Przetłoczenie: wąskie
Złoty dąb
Przetłoczenie: pojedyncze
Orzech
Przetłoczenie: pojedyncze
Złoty dąb
Przetłoczenie: brak
Orzech
Przetłoczenie: brak
Dąb bagienny
Przetłoczenie: brak

GRUPA 4

Winchester
Przetłoczenie: pojedyncze
Antracyt 7016 okleina - drewnopodobna
Przetłoczenie: pojedyncze
Antracyt 7016 okleina - drewnopodobna
Przetłoczenie: brak
DB 703
Przetłoczenie: brak

Warianty przetłoczeniowe

Do wyboru trzy warianty przetłoczenia panela bramowego.

Panel bez przetłoczeń
Panel z przetłoczeniem pojedynczym
Panel z przetłoczeniem wąskim (deski)

Typy prowadzeń

Brama garażowa występuje w trzech wersjach prowadzeń

Prowadzenie wysokie

Wysokość nadproża: min. 350 mm
Wysokość nadproża (automat): 400 mm
Szerokość węgarków: min. 117 mm
Głębokość garażu: min. H + 500 mm
(dotyczy napędu ręcznego)
min. 3300 mm  dla bramy o maks. wysokości 2350 mm
min. 3900 mm dla bramy o maks. wysokości 3000 mm

Prowadzenie standardowe

Wysokość nadproża: min. 220 mm
Wysokość nadproża (automat): 250 mm
Szerokość węgarków: min. 117 mm
Głębokość garażu: min. H + 500 mm
(dotyczy napędu ręcznego)
min. 3300 mm  dla bramy o maks. wysokości 2350 mm
min. 3900 mm dla bramy o maks. wysokości 3000 mm

Prowadzenie niskie

Wysokość nadproża: min. 80 mm
Wysokość nadproża (automat): 150 mm
Szerokość węgarków: min. 70 mm
Głębokość garażu: min. H + 700 mm
(dotyczy napędu ręcznego)
min. 3300 mm  dla bramy o maks. wysokości 2250 mm
min. 3900 mm dla bramy o maks. wysokości 3000 mm

Nie możemy się doczekać nowego wyzwania.

Stwórzmy razem coś nowego!